تاریخ انتشار: 09:58 - 9 شهریور 1395
کد خبر: 17978
اکبری:

تهران: مسئولین فکر می‌کردند می‌خواهیم فیلم زندگانی عمار یاسر را پخش کنیم!

اکبری با بیان خاطره ای گفت: یکی از مسئولین گفته بود شما بالأخره فیلم عمار یاسر را پخش کردید یا نه؟ این‌ها اصلاً فکر می‌کردند این فیلمی که ما داریم پخش می‌کنیم فیلم زندگانی عمار است!