تاریخ انتشار: 16:04 - 21 فروردین 1397
کد خبر: 38627

جبهه انقلاب؛ برندسازی و سلبریتی‌پروری

با رسانه‌های رسمی و محافظه‌کار حکومتی همچون رسانه ملی که اعتماد بخشی از جامعه نسبت به آنها از دست رفته، نمی‌توان به جنگ لشکری از سلبریتی‌های مغرض و تصویر‌سازی پر رنگ و لعاب آنها از واقعیت‌ها رفت؛ آن هم در شرایطی که هر کدام از آنها به واسطه حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی بر طیف وسیعی از مردم اثرگذار هستند. برای مقابله با جبهه رسانه‌ جریان لیبرال و غربگرا و لشکرسلبریتی‌های وابسته می‌بایست به نیروی انسانی و تجهیزاتی هم‌تراز مجهز شد.


مهدی رسولی «هارداسان» را برای سالگرد شهادت رئیسی خواند
ظهور صنعت میلیاردی سوگواری مجازی
برنامه شاخص را چهره‌ها نمی‌سازند
کارزار واقعی بر سر تصویرسازی آینده است
مصطفی زمانیان
میرزا کوچک‌خان و رئیسی؛ تلاقی دو مکتب در یک جغرافیا
تیر انتقاد داوران جشنواره کن سیاست‌های آمریکا را نشانه گرفت
کرمان: روزی که «رئیسی» در کرمان مرهم روی دردها گذاشت!
برنامه‌ریزی ۱۲۰ هزار مراسم برای بزرگداشت شهدای خدمت
ریالی از بیت‌المال به نفع شخصی برداشت نکردم/ از جایگاهم سوءاستفاده نکردم
خوزستان: آیین رونمایی از کتاب «رئیس جمهور بودن»
مخمصه محاسباتی آمریکا در یمن
حسام‌الدین برومند
شهید رئیسی و بخش‌هایی از خدمات و سیره کاری او؛ به دنبال گره‌گشایی بود نه اختلاف‌آفرینی
آیا هنوز هم به مذاکره ادامه می‌دهید؟!
حسین شریعتمداری
سیاست‌های آیت‌الله رئیسی، عامل مهم در پیوند دانشگاه‌ها با صنعت
​​​​​​​پشت صحنه های سفرهای رییس‌جمهور شهید در مستند "محافظ"+ویدئو
ادراک‌سازی معلول‌گرا
عبدالله گنجی
فیلمی که کتابی را بعد از ۱۳ سال زنده کرد
یزد:  فراخوان جشنواره ملی هنری نسل امید
تلاش برای مقابله با سانسور؛ سینمای فلسطین را پلتفرم‌دار کرد
تکرار تاریخ پهلوی دوم برای ایرانیان