تاریخ انتشار: 12:26 - 4 مرداد 1394
کد خبر: 5952
یک گزارش تصویری متفاوت؛

ماه‌عسل برندهای خارجی در دوران تحریم

علی‌رغم تحریم‌های 35ساله آمریکا و تحریم‌های 10 ساله سازمان ملل بر علیه ایران، اغلب برندهای مطرح جهان در بازار ایران حضور پررنگ و آشکاری دارند. با مشاهده این برندها در کوچه خیابان‌های ایران این سوال در اذهان شکل می‌گیرد که آیا تحریم یک «سلاح» نیست؟ چرا علی‌رغم اینکه از دریافت تکنولوژی محروم و تحریم هستیم، تمامی لوازم مصرفی که در تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی موثر هستند به راحتی به کشور وارد می‌شوند؟