به گزارش حلقه وصل، فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» رکورد اقبال مخاطب را در دهههای اخیر سینمای ایران به نام خود ثبت کرد و یک بار دیگر ثابت کرد اگر فیلمی آنگونه که شایسته است به شعور مخاطب احترام بگذارد و از سوژه انسانی و ارزشمند برخوردار باشد مخاطب آن را در سالن های سینما دنبال خواهد کرد و هیچگاه منتظر ارایه فیلم در شبکه نمایش خانگی نخواهد ماند.
فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» ساخته مجید مجیدی دوران جدیدی در سینمای ایران آغاز کرد و نشان داد این فیلم تمام مشخصات یک فیلم بین الملل را داردو علاوه بر مخاطب ایرانی توانسته با مخاطب خارجی نیز ارتباط درستی برقرار کند.
اکثر سینماهای کشور در روز طرح بلیت نیم بهاء با اقبال بسیار قابل ملاحظه ای مواجه شدند و طبق آمار اعلام شده در تهران پس ازسینماهای کوروش و آزادیT سینما شکوفه واقع در میدان شهدا بیشترین آمار فروش در طرح نیم بهاء را به خود اختصاص داد و با بلیت 4000 تومان با فروش 8 میلیون تومان در روز سه شنبه مواجه شد.
محمدرضا صابری، مدیرعامل شرکت نور تابان درباره فروش فیلم «محمد رسول الله(ص)» گفته است: اقبال مخاطبین از این فیلم بسیار خوب است و شب گذشته در تهران بدون احتساب حدود 6 سالن سینما بیش از 210 میلیون تومان بوده است و در شهرستان ها هم فروش خوبی را شاهد بودیم و شب گذشته (12 شهریور ماه) بیش از 400 میلیون تومان فیلم در تهران و شهرستان فروش داشته است.
وی درباره آمار فروش مجموع فیلم توضیح داد: به دلیل سانس فوق العاده آمار دقیقی در دست نیست اما مرز 2 میلیار تومان را در مدت زمان 8 روز نمایش پشت سر گذاشتیم.