تاریخ انتشار: 13:30 - 11 آبان 1398
کد خبر: 114021
بررسی ماجرای پخش تبلیغات بازرگانی از شبکه کودک؛

تبلیغات برای کودکان خطرناکتر است یا انیمیشن های امریکایی

ظاهرا مدیر شبکه کودک بدون یک دستور مکتوب و صرفا بر اساس جلسه ای که با معاونت سیما داشته است، چنین خبری را منتشر کرده است. افرادی که با شرایط سازمان صدا و سیما آشنا هستند، می دانند که این سازمان در بخش بازرگانی، به طور مستقل قراردادهای مدت دار انعقاد میکند و با یک سوپرمارکت معمولی تفاوت دارد که مثلا تا امروز تراکت های رستوران را در کیسه نایلون میگذاشته و از فردا دیگر چنین کاری را نکند.


بیانیه مدیران بیش از 10 هزار هیأت مذهبی در آستانه محرم
بسته فرهنگی «روز عرفه و عید قربان» منتشر شد+معرفی کتاب، فیلم و آثار گرافیکی
هنجارشکنی زوج بازیگر حاشیه‌ساز شد
شلیک موشک‌های سپاه از اعماق زمین در رزمایش پیامبر اعظم ۱۴
زنجان: جوانانی که بدون چشم داشت ما را کتابخوان می کنند
صد سال مبارزه و مجاهدت/ آیا شیخ بهلول طی‌الارض داشت؟!
کوچکترین غسال داوطلب اموات کرونایی +عکس
خراسان رضوی: حاضران به غایبان برسانند
زنی برای زن؛ جای خالی الگوی زنانه در جبهه فرهنگی انقلاب
دیدار جمعی از فعالان حوزه جمعیت با علما و مراجع تقلید
اردبیل: تصاویر فعالیت کودک و نوجوانتان را در راستای تبلیغ غدیر ارسال کنید
یزد: پرورش دختران مؤمن انقلابی در مقر فرهنگی حاج عمار اردکان
واکنش توییتری‌ها به فرمایشات رهبری درباره برجام
صوت/ گلچین مداحی شهادت حضرت امام محمدباقر(ع)
7 نکته درباره کاشت، داشت و برداشت از «مزرعه موشکی سپاه»/ رویای ناتمام ارتش‌های روسیه و آمریکا توسط ایران محقق شد +عکس
خراسان رضوی: قرائت دعای عرفه در حرم امام رضا(ع)/ احمد واعظی مداحی می کند
تصاویر درگیری خونین در محله سعادت آباد
قم: شیوه های تبلیغی ادیان و فرق در ایران و راهکارهای مقابله با آن
سودای اعتمادسازی در دادگاه‌های علنی؛ آفت‌ها و راهکارها
خراسان رضوی: اجرای طرح سنت علوی به نیابت از شهدای وحدت