تاریخ انتشار: 13:30 - 11 آبان 1398
کد خبر: 114021
بررسی ماجرای پخش تبلیغات بازرگانی از شبکه کودک؛

تبلیغات برای کودکان خطرناکتر است یا انیمیشن های امریکایی

ظاهرا مدیر شبکه کودک بدون یک دستور مکتوب و صرفا بر اساس جلسه ای که با معاونت سیما داشته است، چنین خبری را منتشر کرده است. افرادی که با شرایط سازمان صدا و سیما آشنا هستند، می دانند که این سازمان در بخش بازرگانی، به طور مستقل قراردادهای مدت دار انعقاد میکند و با یک سوپرمارکت معمولی تفاوت دارد که مثلا تا امروز تراکت های رستوران را در کیسه نایلون میگذاشته و از فردا دیگر چنین کاری را نکند.


مهدی رسولی «هارداسان» را برای سالگرد شهادت رئیسی خواند
ظهور صنعت میلیاردی سوگواری مجازی
برنامه شاخص را چهره‌ها نمی‌سازند
کارزار واقعی بر سر تصویرسازی آینده است
مصطفی زمانیان
کرمان: روزی که «رئیسی» در کرمان مرهم روی دردها گذاشت!
برنامه‌ریزی ۱۲۰ هزار مراسم برای بزرگداشت شهدای خدمت
میرزا کوچک‌خان و رئیسی؛ تلاقی دو مکتب در یک جغرافیا
خوزستان: آیین رونمایی از کتاب «رئیس جمهور بودن»
تیر انتقاد داوران جشنواره کن سیاست‌های آمریکا را نشانه گرفت
ریالی از بیت‌المال به نفع شخصی برداشت نکردم/ از جایگاهم سوءاستفاده نکردم
مخمصه محاسباتی آمریکا در یمن
حسام‌الدین برومند
شهید رئیسی و بخش‌هایی از خدمات و سیره کاری او؛ به دنبال گره‌گشایی بود نه اختلاف‌آفرینی
​​​​​​​پشت صحنه های سفرهای رییس‌جمهور شهید در مستند "محافظ"+ویدئو
آیا هنوز هم به مذاکره ادامه می‌دهید؟!
حسین شریعتمداری
سیاست‌های آیت‌الله رئیسی، عامل مهم در پیوند دانشگاه‌ها با صنعت
ادراک‌سازی معلول‌گرا
عبدالله گنجی
فیلمی که کتابی را بعد از ۱۳ سال زنده کرد
یزد:  فراخوان جشنواره ملی هنری نسل امید
تلاش برای مقابله با سانسور؛ سینمای فلسطین را پلتفرم‌دار کرد
تکرار تاریخ پهلوی دوم برای ایرانیان