تاریخ انتشار: 13:30 - 11 آبان 1398
کد خبر: 114021
بررسی ماجرای پخش تبلیغات بازرگانی از شبکه کودک؛

تبلیغات برای کودکان خطرناکتر است یا انیمیشن های امریکایی

ظاهرا مدیر شبکه کودک بدون یک دستور مکتوب و صرفا بر اساس جلسه ای که با معاونت سیما داشته است، چنین خبری را منتشر کرده است. افرادی که با شرایط سازمان صدا و سیما آشنا هستند، می دانند که این سازمان در بخش بازرگانی، به طور مستقل قراردادهای مدت دار انعقاد میکند و با یک سوپرمارکت معمولی تفاوت دارد که مثلا تا امروز تراکت های رستوران را در کیسه نایلون میگذاشته و از فردا دیگر چنین کاری را نکند.