تاریخ انتشار: 13:30 - 11 آبان 1398
کد خبر: 114021
بررسی ماجرای پخش تبلیغات بازرگانی از شبکه کودک؛

تبلیغات برای کودکان خطرناکتر است یا انیمیشن های امریکایی

ظاهرا مدیر شبکه کودک بدون یک دستور مکتوب و صرفا بر اساس جلسه ای که با معاونت سیما داشته است، چنین خبری را منتشر کرده است. افرادی که با شرایط سازمان صدا و سیما آشنا هستند، می دانند که این سازمان در بخش بازرگانی، به طور مستقل قراردادهای مدت دار انعقاد میکند و با یک سوپرمارکت معمولی تفاوت دارد که مثلا تا امروز تراکت های رستوران را در کیسه نایلون میگذاشته و از فردا دیگر چنین کاری را نکند.


نماهنگ جدید حسین طاهری برای سوریه
آزادی زندانیان و محرومیت‌زدایی در ایام بزرگداشت شهید سلیمانی
خراسان رضوی:  پویش مطالعاتی عصر مقاومت آغاز شد
خراسان رضوی: فراخوان جذب همسنگر وظیفه مشهدی
فارس: رویداد «صراط نور» در فارس برگزار شد
وزیر اقتصاد مسئول کاهش تورم است یا دامن زدن به آن؟!
یزد: «ایستاده ایم»، تقدیم به هم سن و سالان اهل غزّه+تصویر
شهروندان ما آماده خیانت به اسرائیل هستند
نامه رئیس کمیسیون امنیت به دیوان عدالت اداری درباره انتصاب ظریف
چرا اصلاح رویه جاری در هدایای دیپلماتیک ضروری است؟
مالک شریعتی
فردای منطقه چگونه خواهد بود؟
حسام الدین برومند
تصمیم مدیریت شهری برای تبدیل پایتخت به شهر خورشیدی
محمد السنوار برای اسرائیل بدتر از یحیی است
فراخوان مسابقه شعر و داستان “جهان منجی می‌خواهد” منتشر شد
انتقاد یک جامعه‌شناس از کثرت نقد درباره هیأت و آئین مذهبی
آذربایجان غربی: نمایش با من بمان در حوزه هنری آذربایجان غربی بر روی صحنه رفت
آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهند هویت فلسطینی جایگاه داشته باشد
اردبیل: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی حمایت از تشکل‌های قرآنی مردم نهاد اعلام شد
پیام رهبر انقلاب اسلامی به سی‌ویکمین اجلاس سراسری نماز
آیا خرج وام در جایی غیر از قرارداد بانک جایز است؟