تاریخ انتشار: 14:54 - 14 فروردین 1402
کد خبر: 594495

مروری بر سبک و سیاق تبلیغات تلویزیونی؛ به کجا چنین شتابان!

پیام‌های بازرگانی، پای ثابت کنداکتور شبکه‌های سیما و میهمانان ناخوانده‌ای هستند که مخاطبان، غالباً‌ دلِ خوشی از آن‌ها ندارند و از آن‌ها گریزانند. این ناخرسندی گاه به جایی می‌رسد که از تبلیغ برخی محصولات ابراز انزجار می‌کنند. با این همه، گریزی از دیدن آنها ندارند و این درحالی است که این تبلیغات بویژه در یک دهه گذشته آشکارا از فرهنگ جامعه و باورها و ارزش‌های ایرانی ـ اسلامی فاصله گرفته است.


«به افق فلسطین» تجربه شیرین دفاع از صدای مظلوم؛ برنامه‌ای برای جبهه مقاومت+گزارش تصویری
انتشار برای نخستین بار| متن کامل سروده رهبر انقلاب که در آستانه وعده صادق قرائت شد
اگر سپاه نبود
حسن رشوند
چهل‌ و دومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
«سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
جایزه قلم آمریکا در پی حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
فقر مطلق در ایران طی 2 سال گذشته کاهش یافت
صد رحمت به توپ میرزا آقاسی!
حسین شریعتمداری
اسرائیل در مسیر نابودی
جعفر قنادباشی
مهلت شرکت در آزمون «زندگی با آیه‌ها» تا ۷ اردیبهشت تمدید شد
واکنش طنز ایرانیان به قمپز در کردن اسرائیل
تهران: فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در مقطع درجه داری استخدام می‌نماید
یزد: مجموعه سرمشق وعده صادق و تندیس قدس تحویل فرمانده سپاه شد+تصویر
رفح؛ باتلاق صهیونیست‌ها
سیدرضا صدرالحسینی
چرا ایران می‌بایست علناً به رژیم صهیونیستی پاسخ دهد؟
بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی با مستندهای افق
حمله‌ای که مضحکه خاص و عام شد
اسماعیل کوثری
از «جارو کردن معترضان» تا «همه‌پرسی علیه اسرائیل» در دانشگاه آمریکا
دانشگاه مطرح آمریکایی جنبش حامی فلسطین را ممنوع کرد