تاریخ انتشار: 14:54 - 14 فروردین 1402
کد خبر: 594495

مروری بر سبک و سیاق تبلیغات تلویزیونی؛ به کجا چنین شتابان!

پیام‌های بازرگانی، پای ثابت کنداکتور شبکه‌های سیما و میهمانان ناخوانده‌ای هستند که مخاطبان، غالباً‌ دلِ خوشی از آن‌ها ندارند و از آن‌ها گریزانند. این ناخرسندی گاه به جایی می‌رسد که از تبلیغ برخی محصولات ابراز انزجار می‌کنند. با این همه، گریزی از دیدن آنها ندارند و این درحالی است که این تبلیغات بویژه در یک دهه گذشته آشکارا از فرهنگ جامعه و باورها و ارزش‌های ایرانی ـ اسلامی فاصله گرفته است.


«هارداسان»، روایت بسیار نزدیک به حادثه
منشور رهبر انقلاب فصل نوین در پیشرفت حوزه‌های علمیه است
کردستان: سفری که تاریخ کردستان را رقم زد
علاقه حاج آقا به مردم نمایشی نبود؛ بی‌تابِ مردم
جشنواره فیلم کن لباس‌های برهنه را ممنوع کرد
ظهور صنعت میلیاردی سوگواری مجازی
رشد اقتصادی اسیر نگاه محفلی
مسعود براتی
۷۰ جلد کتاب درباره شهید رئیسی منتشر شده است
اردوی تشکیلاتی جامعه ایمانی مشعر برگزار شد+تصویر
تدارک وسیع برای دشمن صهیونی...
برنامه شاخص را چهره‌ها نمی‌سازند
قم: جلسه هم‌افزایی برای ازدواج جوانان برگزار شد+تصویر
رسوب در شریان حیاتی اقتصاد ایران؛ سکته بندری کشور قابل درمان است
خراسان رضوی:  اولین رویداد ملی هم‌افزایی بازی آغاز شد
یزد: «لیگ کتاب‌خوانی» تحولی جدی در فضای مدرسه ایجاد کرده است
تهران: سلسله نشست‌های نهضت آموزش و توانمندسازی بهشت برگزار شد
کهگیلویه و بویراحمد: طرح شهید رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
برنامه‌ریزی ۱۲۰ هزار مراسم برای بزرگداشت شهدای خدمت
چشم فضایی ایران که یک متر را هم از قلم نمی‌اندازد
تیر انتقاد داوران جشنواره کن سیاست‌های آمریکا را نشانه گرفت