تاریخ انتشار: 20:55 - 30 بهمن 1397
کد خبر: 59162

نماینده پارلمان اردن سفارت آمریکا را «لانه جاسوسی» خواند

نماینده پارلمان اردن با انتقاد از دخالت‌های آمریکا در این کشور، سفارت آمریکا را «لانه جاسوسی» خواند.