ترتیل صفحه ۳۳۱ سوره مبارکه انبیاء(جزء هفدهم)
ترتیل صفحه ۳۲۹ سوره مبارکه انبیاء(جزء هفدهم)
ترتیل صفحه ۳۲۷ سوره مبارکه انبیاء(جزء هفدهم)
ترتیل صفحه ۳۲۵ سوره مبارکه انبیاء(جزء هفدهم)
انسان وقتی با انسانهای صالح همنشین (مائده آیه ۸۴) شود این امکان فراهم میآید که بداند چه رفتارهایی پسندیده است و اینکه اگر رفتارهای آنان را سرمشق خویش قرار دهد.
ترتیل صفحه ۳۳۱ از سوره انبیاء(جزء هفدهم)
ترتیل صفحه ۳۳۰ از سوره انبیاء(جزء هفدهم)
ترتیل صفحه ۳۲۶ از سوره انبیاء(جزء هفدهم)
ترتیل صفحه ۳۲۳ از سوره انبیاء(جزء هفدهم)
ترتیل صفحه ۳۲۲ از سوره انبیاء(جزء هفدهم)
محفل انس با قرآن باحضور قاسم رضیعی در مسجد علیبن موسیالرضا(ع) خیابان دماوند برگزار شد.
پژوهشگر علوم و معارف قرآنی با توصیه به دولتمردان مبنی بر توجه به رفتار قرآنی برای حل مشکلات گفت: اگر دولت می خواهد مشکلاتش حل شود، مقداری از مردم جانبداری و دلجویی کند و به مردم بیشتر محبت کند.
کرسی تلاوت نفحاتالقرآن با حضور محمدرضا پورزرگری در مسجد صاحبالزمان(عج) گلابدره برگزار شد.
ابراهیم فلاح تبسم چهره قاری گیلانی قرآن کریم و حائز رتبه سوم مسابقات بینالمللی قرآن کویت است که در این گزارش تلاوتی از وی تقدیم میشود.
نظریههای علمی را میتوان تنها به عنوان یک احتمال، اشاره به معنای علمی آیه دانست و نه اینکه به طور یقینی به قرآن نسبت داد، چرا که این گونه علوم قطعی نیستند و اساساً این علوم هستند که باید در خدمت قرآن برای تبیین و فهم بهتر باشند.
شانزدهمین کرسی تلاوت تسنیم برگزار شد و ابوالفضل قدیانی در آن تلاوت کرد.
«مهدی عادلی» قاری بینالمللی کشورمان جدیدترین تلاوت خود را در ابتدای همایش ملی رسانه و توسعه فرهنگ مهدوی اجرا کرد.
حجتالاسلام سیدمحمدجواد موسوی درچهای قاری بینالمللی کشورمان روز گذشته به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.
«...الْغَیبِ لا یعْلَمُها إِلاَّ هُو» (انعام/59) علم غیب مخصوص خداوند و تحفهای است که خدا به افراد نادری میدهد؛ اما چگونه میتوان به علم غیب دست پیدا کرد؟
جهل اصلیترین زمینه گناه فرهنگی به شمار میرود که پیامبر اعظم(ص) هم ویژگیهایی برای افراد جاهل عنوان کردهاند.