تصور کنید یک خانواده در بیرجند یا زرند در مقابل تلویزیون جمهوری اسلامی نشسته اند و اخباری را تماشا میکنند که در آن مردمی را نمایش میدهد که صراحتا بارها اعلام میکنند در انتخابات شرکت نخواهند کرد. آیا حسی به جز تحقیر به اعضای این خانواده ها منتقل خواهد شد؟
نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی نشان میدهد که درصد اعتماد به اخبار تلویزیون ۶۱ درصد و اخبار صدا ۶۲ درصد است و کمترین اعتماد به اخبار شبکههای اجتماعی و موبایلی با ۲۷ درصد و شبکههای ماهوارهای با ۲۹ درصد است.
حجتالله ایوبی معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی در نامهای به محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما از رویکرد تخریبی بخش خبری «20:30» گلایه کرد.