تاریخ انتشار: 20:43 - 4 فروردین 1399
کد خبر: 168509

یک استقلالی به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد

پزشک تیم فوتبال استقلال حدود 4 روز است در بیمارستان بستری است و با ویروس کرونا مبارزه می‌کند.