دکتر جلیلی گفت: هر موشکی که اسرائیل بر سر کودکان، زنان و مردم بیپناه غزه فرود میآورد، قبل از آنکه خانه فلسطینیها را خراب کند، بنیان صهیونیسم و لیبرال دموکراسی ادهایی تمدن غرب را ویران میکند.
چند سال بعد از حضور ایران در سوریه و نامیدن شهدای آن خطه به نام مدافعان حرم، بابی جدید در میان کتابهای دفاع مقدس باز شد. این باب به خاطرات مربوط به این شهدا بود که بعضاً از زبان رفقا و خانواده آنها بیان میشد. سال ۹۶ و ۹۷ اوج انتشار این کتابها بود.
آنچه امروز در غرب به عنوان یک زیست فکری شاهد هستیم، محصول فرآوردهها و محصولات بهاصطلاح فیلسوفانه عصر مدرن است. این زیست، زیستی «سامریمسلک» است و نمونههای آن را در طغیان قوم بنیاسرائیل، قوم لوط و ثمود و عاد میتوان سراغ گرفت.
گاهی افراد برای توجیه افکار و سیاست های خود و اصرار بر مقبولیت اندیشه هایشان دست به تحریف یا برداشت نابجا از عقاید شخصیت های بزرگی مانند امام خمینی (ره) میزنند.
شب گذشته برنامه شیوه شبکه چهار سیما شاهد مناظره دکتر موسی غنی نژاد و علی علیزاده تحلیلگر سیاسی ایرانی ساکن لندن بر سر لیبرالیسم اقتصادی بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی زیر پوست جامعه جهانی پیشرفتهای شگرفی کرده است و به نقطه پیروزی خود نزدیک شده به گونهای که نظم و ساختارهای موجود جهانی و لیبرال دموکراسی را دچار تزلزل کرده است.
کار برای مدافعان حرم و ثبت و ضبط خاطرات واقعاً سخت است. گاهی خانوادهها و اطرافیان باور ندارند که حرفها و خاطراتشان میتواند در جامعه اثرگذار باشد.
ترامپ چهار سال قبل با بسیج اعتراضات علیه سیستم سیاسی روی کار آمد، در حالی که خود عضوی از این سیستم تبعیض زده و دو قطبی بود.
رویکرد حاکمان و رسانههای غربی نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و احقاق حق آنها، مصداق بارزی از معیارهای دوگانه غرب نسبت به موضوعات مهمی همچون حقوق بشر است که در جهان داعیهدار آن هستند.
کشورهایی که مدعی رفاهطلبی برای همه انسانها و ترویج دموکراسی و زندگی بهتر برای همه جهانیان بودند، امروز به دزدان مدرنی تبدیل شدهاند که محمولههای بهداشتی کشورهای دوست خود را میربایند.
حمایت راهگشای رهبر انقلاب از پیشرفت علمی و فنی در کشور که موجب حیرت رسانهها و صاحبنظران غربی شده، موجب عقدهگشایی شبکه دولتی انگلیس شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پشت این طرح تفکر لیبرال دموکراسی وجود دارد و گویا برخی افراد به دنبال آن هستند که عامه مردم را در سرنوشت خود مشارکت نداده و تأثیرگذار ندانند.