فعال عرصه بازیهای رایانهای گفت: بر اساس آمار موجود بازیهای رایانهای به واسطه تعامل با مخاطب در پروسه بازی، صنعت گیم به یکی از ابزارهای قوی فرهنگسازی تبدیل شده است.
مهدی آتشجام در برنامه «همبازی» گفت: بازی «حمله موشکی» واکنشی به تهدیدات اسرائیل بود که رسانههای خارجی هم به این بازی پرداختند ولی در داخل در کنار بیتوجهی رسانهها مارکتهای ایرانی هم بازی را منتشر نکردند.
بازیهای «کابوس دشمن»، «شکارچی»، «روزهای مقاومت» و «حمله موشکی» مهمترین آثار ارسالی در حوزه «بیداری اسلامی، تحولات منطقه و مسئله فلسطین» جشنواره بازی عمار مشخص شده است.
مهدی آتشجام، فعال عرصه بازیهای رایانهای و سازنده بازی حمله موشکی گفت: وضعیت بازیسازی در کشور ما علیرغم نوپا بودن، در مسیر پیشرفت است ولی نیاز به محتوای خوب احساس میشود.