دبیرکل انجمن کارفرمایان تولید کنندگان محصولات پترشیمی گفت: از این پس حتی عرضه کنندگان کالا های نهایی نیز می توانند ارز خود را به قیمتی که مشتری برای ان وجود دارد در بازار عرضه کنند.
«مردبازنده» فیلم خوش ریتم، متکی به روایت با ساختاری متفاوت در سینمای ایران ساخته میشود و سازندهاش از یک سطح اغنایی کاملا سینمایی به ورطه ابتذال نمیافتد.
سریال زخمکاری فاقد ویژگیهای مولف است و ماحصل دسترنج کارگردانش نیست بلکه حاصل سفارش است و مثل درخت گردو، شیشلیک و درخت گردو به سفارش پسرعموهای جدید محمد حسین مهدویان ساخته شده است.
نمیشود از فاجعه سردشت چیزی شبیه هولوکاست یهودیان در جنگ جهانی دوم قالبگیری کرد، چون اولا آنها بهعنوان کرد مورد حمله قرار نگرفتند، بلکه بهعنوان شهروندان ایرانی موردحمله قرار گرفتند.
دبیر سینمایی روزنامه سازندگی بعد از اطلاع رسانی درباره شیوه همسویی فیلیمو با مسئولان تحریریه که منجر به یک مصاحبه بلند شده نوشت: کار روزنامهنگاری را ظاهرا با دوزارینگاری اشتباه گرفتهاند.
زخم کاری آنقدر کاشتهای غیراخلاقی و اروتیک دارد که با سانسور چند سکانس نمیشود آن را کنترل کرد.
انتقادات گروههای اصلاحطلب از مهدویان با شیشلیک افزایش و با زخمکاری به اوج رسید. زخم کاری مغضوب هر دو جناح است. پس سودای رفتن و همکاری با نتفلیکس یک بلوف یا یک تهدید است؟
«شیشلیک» اما بیش و پیش از هر چیز، پشتپای محمدحسین مهدویان به دستاوردهای خودش است! فیلم جدید این کارگردان کنجکاوی برانگیز، هیچ اتفاق ویژه یا دستاورد فرمی قابل توجهی ندارد.
خط و نشان ستاد ملی کرونا برای جشنواره فیلم فجر، ممیزی کردم برخی پرسشها، شوخی رضا عطاران با ماسک و «شیشلیک خور» نامیدن محمدحسین مهدویان همراه بود.
مهدویان در «درخت گردو» عامدانه و اگاهانه(حتی با سماجت و پافشاری) دربارهی عاملین مستقیم و غیرمستقیم جنایت ضدبشری سردشت، سکوت پیشه می کند.
مهدویان در فیلم "درخت گردو" هم بار دیگر سراغ واقعه ای معاصر یعنی "بمباران شیمیایی سردشت" رفته است.
اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برگزار شد و اسامی برندگان این مسابقه اعلام شد. فیلم ارزشمند «ماجرای نیمروز» به رغم همه بی مهری ها و بی تدبیری ها، اما به عنوان بهترین فیلم سینمای ایران شناخته شد. فیلم «ویلایی ها» هم بهترین فیلم اول سینما شناخته شد.
دوران جوانی شهید سردار همدانی در «ایستاده درغبار» به تصویر کشیده شده است.