شرکتهای کسب و کار اینترنتی که در سال گذشته با جبههگیری اشتباه، با اغتشاش گران همراهی کردند، حالا در سوگ هموطنان در حادثه تروریستی کرمان، سکوت کردند.
قطعا اکثریت مطلق استارت آپها در ایران، بر طبق قوانین رسمی کشور مشغول خدمت رسانی به مردم هستند. حاکمیت نیز همواره حامی پلتفرمها بوده، اما هیچ حاکمیتی در جهان و از جمله ایران، سرپیچی از قانون رسمی کشورش را برنمی تابد.
آشوبهای پاییز 1401 بیشتر جنبه امنیتی و فرهنگی داشت، اما اقتصاد کشور را نیز با خود درگیر کرد؛ از تحریم برخی شرکت ها تا دعوت به اعتصاب و دمیدن برخی برندها در آتش آشوبها و به نظر میرسد پلتفرمهای اینترنتی باز هم به دنبال ایجاد بحران هستند.
بهنشر، خطمقدم، شهید کاظمی، راهیار و ... ناشرانی هستند که پس از کشف حجاب کارکنان طاقچه، با این پلتفرم توزیع کتابهای صوتی و الکترونیکی قطع همکاری کردند. بعضی از آنها از طاقچه بابت بدهیهای گذشته طلبکار هم هستند.
روستای زیارت به کمک دنیای آنلاین، با نام جاجیم خاله رحیمه به یاد ماندنی میشود...
بررسیها نشان میدهد آگهی تبلیغاتی «بایا» طی یک ماه اخیر از ۹ شبکه تلویزیونی پخششده که اگر نرخ پخش هر آگهی را ثانیهای ۶ میلیون تومان در نظر بگیریم،این مبلغ در ماه بیشاز ۵۸۳ میلیارد تومان میشود.