علیرغم مهارت و توانایی بروس لی در کونگ فو، شایعات زیادی از دهه ۱۹۶۰ وجود دارد مبنی بر اینکه این چهره افسانه ای دنیای هنرهای رزمی در دو مبارزه
تارانتینو «جرود کارمایکل» را برای نگارش فیلمنامه استخدام کرد و او حتی به سراغ «آنتونیو باندراس» رفت تا پس از «نقاب زورو» و «افسانه زورو» (The Legend of Zorro) نقش «زورو» را تکرار کند.
تارانتینو میخواهد «توکن» فیلمنامه دستنویسش از «پالپ فیکشن» را آنلاین بفروشد اما کمپانی میرامکس میگوید مالکیت فیلمنامه متعلق به او نیست.
امپراطوری مقتدر که هوای کسب و کار غیر قانونی خود را دارد و تنها نقطهضعفش وابستگی شدیدش خانواده میباشد.
نامزدهای نهایی نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی شدند که یکی از غایبان اصلی آن، رابرت دنیرو بازیگر فیلم سینمایی «ایرلندی» است.
اگر هالیوودی ها نتوانستند سینمای ایران و فرانسه را شبیه خودشان کنند، روزی خواهد رسید که در برابر سینمای غیر قابل تحرک ایران و فرانسه {بهلحاظ فرم و ساختار} زانو خواهند زد.
فیلمساز در تازهترین ساخته سینمایی خود «روزی روزگاری در هالیوود» هم نگاهی انتقادی به هالیوود دهه 70 میلادی دارد.