تاریخ انتشار: 23:52 - 30 آبان 1400
کد خبر: 457051

صدری: جلسه خیلی خوبی با وزیر ورزش داشتیم/در ۱۰ سال گذشته بهتر از گل محمدی نداشتیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه جلسه خیلی خوبی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و آخرین وضعیت باشگاه را گزارش دادیم.