تاریخ انتشار: 19:19 - 5 فروردین 1399
کد خبر: 168810

سامانه‌های بارشی یکی پس از دیگری وارد تهران می‌شوند

مدیرکل هواشناسی تهران با اشاره به خروج سامانه بارشی از ورود سامانه دگیری خبر داد و گفت: از هفته آینده بارندگی ها شدیدتر می‌شود.