تاریخ انتشار: 10:57 - 24 دی 1398
کد خبر: 141461

رادوشویچ: از رفتن کالدرون ناراحتم

دروازه‌بان پرسپولیس از رفتن کالدرون ابراز ناراحتی کرد و عنوان کرد امیدوار است روند رو به رشد خود در نیم فصل را در بازی‌های برگشت نیز ادامه دهد. او البته موفقفیت‌های تیمش را نیز به بیرانوند نسبت داد.