تاریخ انتشار: 20:46 - 6 دی 1398
کد خبر: 133220

رادوشوویچ: من و بیرانوند مشکلی با هم نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۳۰ دقیقه پایانی دیدار با نساجی سخت گذشت، اما خوشحالم که به پیروزی رسیدیم.