تاریخ انتشار: 17:56 - 28 آذر 1398
کد خبر: 130471

انصاری فرد: در کورس قهرمانی ماندیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با پیروزی مقابل پارس جنوبی در کورس قهرمانی باقی ماندیم.