تاریخ انتشار: 23:09 - 16 آذر 1398
کد خبر: 126101

فتحی: حالا که صدرنشین هستیم استراماچونی را رها کنیم؟/ چشمی، قائدی و دیاباته در استقلال می‌مانند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هواداران به یاد دارند از 5 هفته لیگ که گذشته بود ما فقط 3 امتیاز داشتیم، حالا که تیم صدرنشین لیگ شده است، استراماچونی را رها کنیم؟