سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گفت: افرادی که از ابتدای سال 2019 در دانشگاههای خارجی مشغول به تحصیل می شوند، اجازه انتقال به دانشگاههای داخل را نخواهند داشت.