اتفاقا بعد از گذشت حدود هفت ماه از فیلترینگ و رقابت بین این 6 پیامرسان درنهایت باید از طرف نهاد یا مرکزی، یک یا دو پیامرسان معرفی میشد تا مردم بتوانند راحتتر از بین پیامرسانهای ایرانی یک اپلیکیشن را انتخاب کنند. معرفی یک یا دو پیامرسان در شرایطی برای کاربران فضای مجازی مفید واقع میشود که معیارهای امتیازدهی و انتخاب هم به مدیران پیامرسانها (برای جلوگیری از اعتراضهای آنها و تنشهای احتمالی در فضای مجازی) و هم به کاربران برای انتخاب بهتر اعلام میشد.
پیام رسان داخلی بیسفون در نمایشگاه الکامپ پیغام معنادار و چالشی برای معرفی خود و جلب نظر مخاطبان انتخاب کرده است.
مدیران پیام رسانهای داخلی سروش، ایتا، بیسفون و گپ امشب 29 فروردین به برنامه «ثریا» میآیند.