فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» تازه ترین اثر «ابراهیم حاتمیکیا» که در فرودگاه مهرآباد آغاز شده بود، روز گذشته به لوکیشن بیمارستان ۵۰۱ ارتش رسید.