ترتیل صفحه ۴۷۱ سوره مبارکه غافر(جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۶۹ سوره مبارکه غافر(جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۶۸ سوره مبارکه غافر(جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۶۷ سوره مبارکه زمر و غافر(جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۷۶ از سوره غافر (جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۷۵ از سوره غافر (جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۷۴ از سوره غافر (جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۷۳ از سوره غافر (جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۷۲ از سوره غافر (جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۷۱ از سوره غافر (جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۷۱ از سوره زمر (جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۷۰ از سوره زمر (جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۶۹ از سوره زمر (جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۶۸ از سوره زمر (جزء بیست و چهارم)
ترتیل صفحه ۴۶۷ از سوره زمر (جزء بیست و چهارم)
رهبر معظم انقلاب در بیاناتی با اشاره به دستاوردهای ادعیه فرمود: این دعاها پر از معارف است که اگر اینها را از حالت دعا بیرون بیاورند، معارف اسلامی متین و اصیل و قویای را تشکیل میدهند.
امام باقر و امام صادق(ع) از راهکارهای شفای دردهای جسمانی و اخلاقی را در گروی یک عمل معرفی کردند.
دستاوردها و آثار فردی و اجتماعی دعا موضوعی است که در آیات، روایات و کلام بزرگان دین به فراوانی از آن یاد شده است.
حجتالاسلام قرائتی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر علامت زندگی است، گفت: حدیث داریم اگر کسی نسبت به خوبیها بیتفاوت باشد، نسبت به گناهان هم بیتفاوت باشد، «فَهُوَ مَیِّتٌ» (وسایل الشیعه/ج16/ص133) این مرده است.
زهرا حسیناف، مترجم «گلستان یازدهم» به زبان آذری، در یادداشتی درباره شخصیتهای اصلی این اثر معتقد است: «آنها شاگردان ممتاز معدل بالای مدرسه کربلا بودند».