مهدی جوزایی کارگردان این مستند، شکل گیری ایده اصلی «دوران ترامپیسم ،جنگ بازاریابی» را در اتاق فکر گروه رسانه ای تماس دانست و گفت: در این مستند ابتدا به تعریف دقیق مفهوم بازاریابی در عصر حاضر پرداخته می شود و وجه تمایز آن برجسته می شود. بعبارت دیگر اولین نقطه ی عطف این مستند جائیست که مخاطب با جنس دیگری از بازاریابی آشنا می شود که حالا دیگر فقط شامل داد و ستد کالا و خدمات نیست بلکه بازاریابی عقیده است.
شبکه مستند به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین 15 خرداد ویژه برنامههایی را در نظر گرفته است که از آنها میتوان به «روایتی از ملاقات در مداربسته»، «پدر، پسر، گلوله» و «جنگ، دوربین، من» اشاره کرد.
مستند «ملاقات در مدار بسته» به کارگردانی امیرحسین خلیل زاده با سوژه زندگی امام راحل در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شد.