دبیر رویداد بازارسازی فرهنگی ایکال گفت: یکی از مصادیق مبارزه با تهاجم فرهنگی استفاده از محصولات فرهنگی بومی تجاری شده است که برگزاری نمایشگاه ایکال گامی برای جبران غفلتهای چندساله در مقابله با تعاجم فرهنگی است.
نشست خبری بازارسازی فرهنگی ایکال صبح امروز با حضور دبیر این رویداد برگزار شد.
مراسم رونمایی کتاب «بازارسازی فرهنگی» با حضور سبحان یحیایی(مدیر مطالعات و برنامهریزی امور اجتماعی فرهنگی مرکز مطالعات شهرداری تهران)، سعید حسینی(مدیرعامل مجمع نوشتافزار ایرانی اسلامی و مسئول گروه اقتصاد فرهنگ)، محمد ابوالحسنی(تهیهکننده انیمیشن دیرین دیرین) و محمدمهدی ایزدخواه نویسنده کتاب برگزار شد.