شماره 95 نشریه فرهنگی، تشکیلاتی «حلقهوصل» همزمان با آغاز سال تحصیلی و فصل فروش نوشتافزار، سراغ این محصول استراتژیک رفته و سابقه تولید نوشتافزار در ایران، تولیدکنندگان برتر و مشکلات این صنف را بررسی کرده است. همچنین نگاهی هم به مقوله کاراکتر و اهمیت تربیت کودک و نوجوان از مسیر تولید محصولات فرهنگی انداخته است.
به همت مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی نشست تخصصی با موضوع بررسی محصولات فرهنگی و نقش الگونمایی آن برای کودک و نوجوان برگزار شد.
ایزدخواه تصریح کرد: بازارسازی فرهنگی کمک میکند تا رفتارها تکرار شود به این شکل که محصولاتی نظیر اسباببازی، لباس و سایر محصولات پیرامون آن نماد سبب تکرار رفتارها میشود و در نهایت منجر به تغییر نگرش میشود.
مدیرعامل مجمع نوشتافزار اسلامی ایرانی به تجربه چندسال گذشته مجمع در حوزه تولید نوشتافزار اسلامی ایرانی اشاره کرد و گفت: حتی فعالان فرهنگی جبهه انقلاب نیز در موفقیت این طرح تردید داشتند.
مراسم رونمایی کتاب «بازارسازی فرهنگی» با حضور سبحان یحیایی(مدیر مطالعات و برنامهریزی امور اجتماعی فرهنگی مرکز مطالعات شهرداری تهران)، سعید حسینی(مدیرعامل مجمع نوشتافزار ایرانی اسلامی و مسئول گروه اقتصاد فرهنگ)، محمد ابوالحسنی(تهیهکننده انیمیشن دیرین دیرین) و محمدمهدی ایزدخواه نویسنده کتاب برگزار شد.
کتاب «بازارسازی فرهنگی» نوشته محمدمهدی ایزدخواه منتشر شد و در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران رونمایی میشود.