سوپرمارکت «فیلیمو» این کارخانه انبوه سازی ابتذال به اسم کار فرهنگی برای خود هیچ خط قرمزی قائل نیست و هیچ قانون و نظارتی را بر نمیتابد. در جدیدترین سریال ساخته شده توسط این پلتفرم ما شاهد یک «پدیده» نوظهور هستیم.
نیسان آبی (که با صدای بهادر مالکی، راوی بامزه ای هم هست) نمی تواند برای مخاطب قصه بگوید و صرفا سعی دارد با شوخی و تمسخر فیلم ها، آدم ها و اتفاقات جلو برود.
آثار قبلی منوچهر هادی باعث میشود مخاطب شبکه نمایش خانگی رغبتی برای دیدن سریال جدیدش نداشته باشد. دیدن عاشقانه، گیسو، دل، رحمان ۱۴۰۰ یا آینه بغل برای مخاطب کافی است تا بداند سازنده این آثار مخاطب را نه تنها جدی نگرفته بلکه دستکم گرفته است و آنچه از سوی هادی در این سالها ساخته شده قطعاً نامش اثر هنری نیست.