جشنواره «فیروزه» با تمرکز بر کالاهای فرهنگی ایرانی-اسلامی در حالی سومین دوره برگزاری خود را پشت سرگذاشت که هنوز ابهاماتی درباره میزان تحقق اهداف این رویداد مطرح است.
مدیرعامل موسسه نمایشگاههای فرهنگی گفت: مهمترین ماموریت جایزه فیروزه، تقویت فرهنگسازی در کالاهای فرهنگی ایرانی اسلامی است، اینکه مردم بیاموزند و باور کنند که در رقابت کالاهای ایرانی و خارجی، بهتر است به سراغ کالای ایرانی بروند که دربردارنده پیام فرهنگی ایرانی دارد.
آیین اختتامیه نمایشگاه فروش کالاهای فرهنگی خانواده ایرانی با عنوان«مهر درخشان»همراه با همایش اقتصاد و فرهنگ اقدام و عمل عصر امروز 14 مهرماه در مشهد برگزار می گردد.
حجتالاسلام طاهری گفت: در فرهنگ عمومی ما هنوز استفاده از کالاهای داخلی جای مناسب خود را نیافته است و تصورها بر این است که کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.