ایزدخواه تصریح کرد: بازارسازی فرهنگی کمک میکند تا رفتارها تکرار شود به این شکل که محصولاتی نظیر اسباببازی، لباس و سایر محصولات پیرامون آن نماد سبب تکرار رفتارها میشود و در نهایت منجر به تغییر نگرش میشود.
دبیر رویداد بازارسازی فرهنگی ایکال گفت: یکی از مصادیق مبارزه با تهاجم فرهنگی استفاده از محصولات فرهنگی بومی تجاری شده است که برگزاری نمایشگاه ایکال گامی برای جبران غفلتهای چندساله در مقابله با تعاجم فرهنگی است.
نشست خبری بازارسازی فرهنگی ایکال صبح امروز با حضور دبیر این رویداد برگزار شد.