مرکزی برای توزیع محتوای اختصاصی

مرکز توزیع پیام دیدار/ 3
ارسال زمان بندی شده: 
سه شنبه, 29 ارديبهشت, 1394 - 10:45
توزیع محتوای اختصاصی مخاطبین، طرحی نوین در ایران و جهان است که در مرکز دیدار دنبال می‌شود.

سرویس پرونده_ محمدرضا انیسی: چند سالی هست مرکز توزیع پیام دیدار، با هدف توزیع محتوای تولیدشده‌ی مراکز تولید محتوای فرهنگی در بین فعالان فرهنگی کار خود را آغاز کرده است. این مرکز توسط چند جوان دغدغه‌مند تشکیل شده است که رسالت اصلی خود را ایجاد مرکزی بر پایه‌ی شناخت مخاطبان و تشکیل رسانه‌ای شخصی متناسب با شرایط و علایق آن‌هاست.

مرکز توزیع پیام دیدار مجموعه ای رسانه‌ای، مطبوعاتی است. این مجموعه در فراگرد اطلاعات و ارتباطات موجود، وظیفه توزیع محتوای تولید شده در موضوعات و قالب‌های مختلف را برای خود برگزیده است.
توزیع محتوای اختصاصی مخاطبین، طرحی نوین در ایران و جهان است که در مرکز دیدار دنبال می‌شود.

از ابتدا این مرکز با تشکیل خبرنامه‌های اینترنتی، وظیفه ی توزیع محتوا و پیام‌های فرهنگی در فضای مجازی را بر عهده گرفت. از جمله بازوهای اطلاع رسانی این مرکز، «نِت نامه» است. ایده تشکیل خبرنامه‌ی ایمیلی، به خاطر سهم بسیار این شیوه ی ارتباطی در بین افراد و ارزان و سریع بودن آن انتخاب شده است. این خبرنامه اینترنتی طرحی برای خبرنامه‌های ایمیلی است، شبیه مجله‌ها و نشریه‌ها، كه در آن مطالب مفید و تخصصی و لینک‌های جذاب مورد نیاز در موضوعات موردعلاقه مخاطبان بدون صرف وقت زیاد، به دست آنان می‌رسد. نِت‌نامه شامل خبرنامه ایمیلی در حوزه‌های مختلف است كه هر هفته به صورت رایگان برای اعضا ارسال می‌شود.

 نشانی رایانامه مرکز توزیع پیام دیدار: payam@didarmedia.ir

تلفن مرکز: ۷۷۴۸۵۶۲۷-۰۲۱

نشانی خبرنامه نِت نامه: net-nameh.com

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال حلقه وصل در تلگرام شوید.

تابلو

اخبار مرتبط

درج نظر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.