نشست تخصصی «رسانه‌ها و حمایت از کالای ایرانی» برگزار شد

با حضور متخصصان و پژوهشگران حوزه ارتباطات؛
ارسال زمان بندی شده: 
سه شنبه, 4 ارديبهشت, 1397 - 09:00
هم‌اندیشی تخصصی «رسانه‌ها و حمایت از کالای ایرانی» دوشنبه 3 اردیبهشت از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار شد.

به گزارش حلقه وصل، در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران حوزه ارتباطات برگزار می‌شود، در این نشست وظایف رسانه‌های مکتوب، شنیداری، دیداری و شبکه‌های اجتماعی در تحقق شعار حمایت از تولید داخلی، چالش‌ها و راهکارهای رسانه‌ها در حمایت از تولید ملی و نقش رسانه‌ها در تقویت فرهنگ مردم برای مصرف کالای ایرانی، نقش تبلیغات در حمایت از تولید ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی نقش رسانه‌ها از حمایت از کالای ایرانی، بررسی نقش تبلیغات رسانه‌ای در جهت‌دهی به رفتار مصرف‌کنندگان، رسانه‌ها و کالاهای فرهنگی، نحوه حمایت از استارت آپ‌های رسانه‌های داخلی، بررسی نحوه تولید محتوای پیام‌های رسانه‌ای برای حمایت از کالای ایرانی و کارکرد رسانه‌ها در معرفی و تبلیغ کالای‌های خارجی و داخلی، برخی از محورهای بحث در این نشست بود.

محمد حیدری، مدیر کل اداره تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود محمدیان، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی(ره)، حسین خطیبی، مدرس دانشگاه و روانپزشک، بهروز بهزادی، رئیس شورای سیاستگذاری روزنامه اعتماد، محمود دهقان، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی کل ایران و صفا صیرفی، رئیس هیأت مدیره شرکت نما آهنگ از جمله سخنرانان این مراسم بودند. 

نشست تخصصی «رسانه‌ها و حمایت از کالای ایرانی» دوشنبه ۳ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار شد. 

گزارش کامل این مراسم متعاقبا منتشر می‌شود. 

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال حلقه وصل در تلگرام شوید.

درج نظر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.