تاریخ انتشار: 16:04 - 21 فروردین 1397
کد خبر: 38627

جبهه انقلاب؛ برندسازی و سلبریتی‌پروری

با رسانه‌های رسمی و محافظه‌کار حکومتی همچون رسانه ملی که اعتماد بخشی از جامعه نسبت به آنها از دست رفته، نمی‌توان به جنگ لشکری از سلبریتی‌های مغرض و تصویر‌سازی پر رنگ و لعاب آنها از واقعیت‌ها رفت؛ آن هم در شرایطی که هر کدام از آنها به واسطه حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی بر طیف وسیعی از مردم اثرگذار هستند. برای مقابله با جبهه رسانه‌ جریان لیبرال و غربگرا و لشکرسلبریتی‌های وابسته می‌بایست به نیروی انسانی و تجهیزاتی هم‌تراز مجهز شد.


تحلیل‌گران غربی درباره عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
آغاز فاز جدید معادلات امنیتی با عملیات «وعده صادق»
ابوالفضل ظهره‌وند
تهران: آئین رونمایی از کتاب سه چهارده شهدای گرانقدر شهرستان ورامین برگزار شد
«بی‌گوشی‌هراسی»؛ اختلال ویژه قرن 21
پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
حمله ایران فوق‌العاده پیچیده بود اما بدون پیشرفته‌ترین سلاح‌هایش
محمد ایمانی
شهید سردار حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
چرا غرب با وجود احتمال حمله موشکی ایران بازهم غافلگیر شد؟
صد رحمت به توپ میرزا آقاسی!
حسین شریعتمداری
اعتراف جدید؛ درصد اصابت موشک‌های ایران بیشتر شد
انتشار برای نخستین بار| متن کامل سروده رهبر انقلاب که در آستانه وعده صادق قرائت شد
اگر سپاه نبود
حسن رشوند
واکنش طنز ایرانیان به قمپز در کردن اسرائیل
«سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
هوش مصنوعی تهدیدی بزرگ برای مترجمان
«به افق فلسطین» تجربه شیرین دفاع از صدای مظلوم؛ برنامه‌ای برای جبهه مقاومت+گزارش تصویری
مهلت شرکت در آزمون «زندگی با آیه‌ها» تا ۷ اردیبهشت تمدید شد
سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
فقر مطلق در ایران طی 2 سال گذشته کاهش یافت
اسرائیل در مسیر نابودی
جعفر قنادباشی